Film för fulla muggar

Brukar i vanliga fall inte skriva på helgen men idag har jag så sjukt tråkigt så jag tänkte att jag kan skriva iaf  :)

Middagen hos Sporty Spice i fredags var sjukt mysig, de andra gästerna utöver mig var Kronprinsessan Victoria, Daniel Westling, Pippi långstrump, Posh, Ica-Stig och Håkan Hellström. Sen blev det jobbjobb med Emma där vid halv åtta.

Gårdagen började med att man jobbade på Folkets Hus från 11.00-18.00, det var dansuppvisning den här helgen också, sjukt sugen på att börja! På kvällen drog jag på bio med Ellen, Joakim och Daniel och vi såg The Uninvited, det var en skräckis och eftersom jag hatar sånna filmer så kan jag inte påstå att jag såg så mycket ;) :] Men det jag såg så tyckte jag änbdå att den var okej, hade inte förväntat mig så mycket faktiskt .

Skulle egentligen jobba idag också men alla behövdes inte så jag å Idapida fick dra hem, eller vi drog på stan å kekade glass sen drog vi hem och stekte :) Jag har faktiskt fått lite färg ;) Det var sinnes varmt ute, minst +25. Man måste ju satsa sönder med steket nu innan balen och studenten så man inte ser ut som nån blekifis.

Ikväll blire att dra på bio (igen?!), men den här gången blir det ingen skräckis, det blir Änglar och demoner med Anna, Erika och Andre, kan bli kul, egentligen ingen film jag vill se men :) Är ensam hemma och orkar inte göra mat så Anna ska hänga med när jag ska keka på stan, tjocka jag :) Men det är okej, imorrn blire träning innan man ska med Ellen på DIXI och köpa biljetter till studentskivan :D TAGGAA!

Neh nu måste ja börja göra mig klar så jag är färdig när Anna hämtar mig.




Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också se änglar och demoner :)

2009-05-19 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0