Shine on

Härlig dag idag!

Började egentligen 12.40 men for in vid tio för att Ellen inte skulle behöva vara emo, allt för vännerna :) Lektionen som vi egentligen skulle ha där vid 12.40 hade vi inte eftersom vi skulle ha UF-redovisningar 14.20, vilket vi för övrigt fick reda på i morse! Men som tur var så hade vi redan klar vår power point presentation så det var ba att öva på det vi skulle säga.  Jag tycker faktiskt att det gick rätt bra att redovisa, är egentligen sämst på att redovisa men det gick ändå okej.

Egentligen så hade jag inte brytt mig så hårt om redovisningen hade gått åt skogen eftersom att det är ju hur skönt väder ute som helst, och man är ba allmänt glad idag! Så en dålig redovisning hade inte rört mig i ryggen ^^

Trots att typ alla vet att jag äääälskar vintern så måste jag faktiskt erkänna att det är satikens skönt med sommar. Kan knappt bärja mig tills den är här! Allt man kan göra på sommaren är fan underbart när man tänker efter, sen blir man så brun å fin, plus att alla killar blir as snygga ;)




Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Zarah

okej :)

2009-05-12 @ 18:14:28
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0