Paj

Ingen skola idag, fett sköönt! Ligger just nu å myyser i sängen, väntar på ett samtal så att jag kan få i mig lite mat, är sinnes hungrig!

Alltså vad händer? Det är ju fan sol heela tiden :D ASBRA! Eftersom jag ändå inte kommer göra nå vettigt idag tänkte jag att jag kunde gå ut i solen lite, kanske få lite färg :) Fast det ända jag kommer få är fräknar :/

Antingen så blir det ikväll eller imorrn kväll som jag ska hänga med Pipen, det var sjukt länge sen och det ska faktiskt bli riktigt mys, hoppas hon tar mkt bilder så man har nå kul att lägga upp sen :) Hon är ju nämligen fotarN ;)

För er som inte vet vem Pipen är:



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men gud vilken hemsk bild, gammal och grå (eller ung och fräsch kanske? för det var ju för typ 3år sedan :p) men men hemsk ändå jag äter ju för fasen!

2009-05-13 @ 11:48:49
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0