Myspys

Gårdagen var fan riktigt trevlig, började med att jag hade en lektion till halv tolv sen drog jag till Midgård för att vara med Paj å hennes klass, det var riktigt kul att se hur dom jobbar. Just då höll dom på att bygga ett rum där dom ska ställa ut sina slutverk, så jag fick vara med å spika, hamra, såga och sätta upp väggarna :) Askul! När hon slutat drog vi på stan å kekade sen bar det av hem till mig och ut i naturen för att ta bilder till hennes portfolio :) Hon är bra på fota :)

Hon gå media, linjen som jag förövrigt hade tänkt välja ^^ Fick träffa hennes kompisar också, riktigt trevliga små prickar :)

Här kommer lite bilder





                                           

Haha man kände sig verkligen as töntig när man satt å fotade med sin mobilkamera och Paj hade värsta hightech kameran ^^  därav kvallan på mina bilder:P
Jag fick bara en bra naturbild mendan Paj fick typ tuusen!

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Pia

haha fina bilder :) men det vart lite fel med bilderna, jag skulle ha fotat i en filformat som man kan ändra skit mkt på sen om det blir konstigt och det kan man inte med jpg, den vanliga, och jag råkade fota i den :( men de går nog att lösa ändå :)

Hade jätte trevligt igår, måste ses snart! :)

Puss på dä

2009-05-15 @ 14:34:29
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0