Kulturnatta

Hade inte tänkt skriva något förräns jag fått tillbaka min dator men det verkar ju ta en evighet så jag är bara tvungen att skriva några rader. Egentligen har det inte hänt så mycket under tiden jag inte har skrivit.

Hmm...skrev ju senast i tisdags...vad har hänt sen dess? Joo, jag har varit med Paj, sjukt naijs att vi har börjat hänga igen :D Sen i lördags vare ju såklart Kulturnatta som gällde, for dit med Sara-apo vid 21.00 för att kolla när en jobbarkompis till mig skulle gå modevisning på torget :) Hon var kanoners, riktigt kul att se då det är folk man känner :) Dock tröttnade vi efter ett tag och gick till Idun för att kolla då Anton sjöng i Manskören, riktigt duktig pojke :)

Det var sjukt mycket folk på stan, fast det var inte så många i min ålder, mest vuxna och fulla små fjortisar som just upptäckt alkoholen, hahaha det var en syn som hette duga!
Jag och Sarar träffade tre trevliga prickar som skulle dra till Corona för att det var "feta draget" där och tyckte att vi skulle haka på, men eftersom klockan var typ 23.00 och vi skulle kolla en modevisning 24.00 så följde vi inte med. Denna modevisning visade sig vara allt annat än vad vi trodde, det var nämligen en goth-modevisning. Asnaijs, NOT!
Vi ville inte direkt stanna, det kändes som att det var nån sorts dödsritual dom körde uppe på scenen, musiken och dansen var lite creepy.  Vid 01.00 då Sara hade tjatat tillräckligt mycket på mig så for vi ändå till Corona, tror ni att det var nå drag? NEJ! Det var max 15 pers där. Vi for hem. Jag sov gott :)


hahahaha vi såg även "Umeås största bloggare" Foki, hon såg precis ut som på bilderna :) Söt tjej faktiskt :)





Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Pia

sv: ;) det vart likadana som dina fast svart :D hur äre babe?

2009-05-27 @ 18:08:18
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0