I'm free

Sinnes vecka, hade en lektion igår, ledig idag och ledig imorrn, sen är det ju röd dag på torsdag och ledig på fredag :D Kan det bli bättre? Svar nej! Fast ända nackdelen med att vara ledig då ingen annan är det är att det inte finns så mycket att göra.

Idag har jag varit på Swedbank och lämnat tillbaka en internetdosa, var tvungen att göra det för tanten som hjälpte oss att avveckla företagets konto blev typ sur då jag inte hade med mig den igår :P Jag har också fixat ett studiebesök till min söka jobb uppgift. Jag ska få följa med Umeå Scentekniks ljudtekniker Marita då hon ställer i ordning inför Nordic Rock som ska vara på kajen snart, ska bli fett kul! :)

Jag har dåliga nyheter, min dator är paj så nu sitter jag och skriver från pappas dator, så det blir nog inte så bra uppdaterat fram tills att jag får tillbaka min dator. Pappa gillar inte att jag sitter här. Det kommer så mycket virus från mina "skit sidor" säger han 

Nu till något helt annat, jag är egenligen inte alls ett fan av melodifestivalen, men man kan ju inte hjälpa att Norges bidrag sätter sig på huvudet, sen är det ju ett plus att han är söt som socker :)






Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Meh, vad ska jag då läsa för blogg? :O

2009-05-22 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0