A while ago..

Jag känner att jag är sjukt dålig på att uppdatera på helgerna, undra vad det kan bero på? Jo jag har ett så sjukt kul liv att jag inte har tid att sitta vid datorn....eller? Näe jag orkar ba inte skriva på helgerna, that's it.


Varför måste jag alltid hamna här? Varför måste jag alltid utsätta mig själv för det här? Varför kan jag inte bara göra rätt för en gång skull, vara normal? Typiskt mig.

Jag tänker faktiskt ge en stor eloge till Emma som är den ända som brukar kommentera nästan alla mina inlägg här ^^ Hon är bra. Men det kan ju iofs vara för att jag inte skriver så intressanta saker så det inte finns så mycket att kommentera..vi kör på den teorin :)

Det är fett kul med hål i tre timmar. not. Mimmi underlättar det hela

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag är en tapper kämpe ;)

2009-05-04 @ 16:32:03
Postat av: Emma

Haha, jag är en tapper kämpe ;)

2009-05-04 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0