Hund?

Ååwh jag vill så gärna ha en hund, men jag får inte för mamma, eller inte förrän jag har flyttat hemifrån iaf. Det suger!

Jag minns en gång när jag var liten och var på en auktion i stugan, då var det några där som hade en Newfoundland och jag kommer ihåg att jag har velat ha en sån ända sedan dess. Jag har även funderat på en Leonberger, saken med dessa två hundar är att dom blir väldigt stora och är inte en bra hund om man aldrig haft hund förut. Så då fick jag kolla runt lite mer och har nu hittat två jätte fina hundar, en Samojed och en Volpino italiano :) Hur sööta som helst!
Får försöka övertala mamma, annars kan jag nog få henne att skaffa en till katt, Alice dör typ snart :( Blir tomt utan djur eftersom vi alltid haft katt, därför vill jag ha nåt att gosa med efter Alice :)

Jag vill iaf ha en med mycket päls :D

 
Leonberger valp            Leonberger vuxen

 
Newfoundland valp         Newfoundland vuxen


  
Samojed valp                    Samojed vuxen

 
Volpino italiano valp       Volpino italiano vuxen

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0