Dålig fantasi på rubrik

Helvete vad det åskade i natt :O Hela huset skakade, blev fan rädd!

Idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag, klippningen gick bra och blev bjuden på lunch av Emma och mamma. Myspys. Ikväll var det tänkt att jag skulle på fest på Nydala men vädret ser inte så lovande ut sen så måste jag packa klart. Åker ju imorrn :) Min fina lilla kusin Nicklas blir ju stor idag, han fyller 18 :D Kommer nog åka dit en timme typ. Hinner inte mer.

Jaja tråktråk inlägg, bilder från Stockholm kommer sen. Kanske kommer man få träffa en mystisk vän där nere också..spännande.



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Pia

hur länge stannar du i stockholm? jag ska nämligen till stockholm den 15e :D

2009-07-03 @ 12:18:55
URL: http://pisi.blogg.se/
Postat av: Pia

sv: okej :D då kan vi ses när du är hemma igen :D jag drömmde om dig och markus, att jag typ såg er på stan men sket i att försöka få er att titta på mig och hälsa :S skulle ju aldrig hända!! :) men gullunge, hör av dig när du har tid, jag kan för det mesta hela tiden lix

2009-07-06 @ 16:25:04
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0