R.I.P

Kom hem från Stockholm i fredags, min dator har pajjat igen därför jag inte skrivit på ett tag. Mycket har hänt den senaste tiden.

Idag hade jag min första dag på Konvux...wihooo Matte B is the shit! Det vände sig direkt i magen när läraren började prata om andragradsekvationer :P Men he e ba å kämpa på! En termin ska ja fan klara.

Jobbar även på snabben de dagar jag inte har skola :) Vilket är typ alla dagar :P Går tisdagar 8.20-9.50 och fredagar 10.10-11.50. Sen jobbar jag resten.

I söndags dog min mormor :( :( :( Har aldrig i hela mitt liv sett en död människa i verkligheten, det var obehagligt. Hon såg så..död ut. Som på tv. Hon är även den första i min släkt som dör så jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera det men nu går det rätt bra. Hon var ändå väldigt sjukt så det var skönt för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0