Utan kläder i regn, bara händer som värmer...

Tjolahopp! Dagens lunch kom från subway (igen!), riktigt sjukt gott. Det är kung att Ellen har blivit beroende av deras mackor, följer mer än gärna med dit å äter. Fast man får se upp så man inte blir tjock ;) Efter skolan drog jag på stan med Emmablemma där jag köpte lite ditt å datt, allt var VÄLDIGT nödvändigt! Jag är sjukt nöjd över mina svarta jeansleggings som jag inhandlade och då behöver jag ju inte köpa nya svarta jeans ;) Jag köpte även en ny plonkis och nya solglajjor vilket är VÄLDIGT viktigt då jag ska vara så cool som det bara går i sommar ^^ I morse köpte jag även nya skor, gladiatorsandaler, loveit.

Trots alla dessa nödvändiga köp har jag väääldig ångest över att jag har gjort av med så mycket pengar den här månaden! Det blev inte heller särskilt naijs när mamma kom och sa att jag måste tänka på vad jag gör med mina pengar eftersom jag snart inte kommer få studiebidraget längre. PANIK!

Utfigter denna månad:
Balklänning 1900:-
Balbiljett 200:-

Studentklänning 499:-

Pumps 299:-
Håruppsättning 750:-
Naglar 600:-
Sminkning 200:-
Klippt och färgat håret 1200 :-
Gladiatorskor 299:-
Plånbok 179:-
Solglajjor 100:-
Jeansleggings 199:-
Linne 99:-
Örhängen 49:-
Alkohol till valborg/yran ?:-

Dock vet jag inte om jag måste betala allt själv. Hoppas inte.





Min gladiatorsandal, sjukt nöjd! :)


Neesh nu ska ja gå och kolla på förra veckans DH, måste hinna se det innan det som går ikväll ;) Ska tvinga Marcus att se med mig ^^



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Känns bra att nån iaf spenderat lika mkt pengar som mig under den senaste tiden :)

2009-04-30 @ 08:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0