Lugn helg

Helgen har varit lugn, det känns skönt.

I fredags var jag med Sara F riktigt mys, det var ett tag sen vi hängde så man fick catcha upp på saker som hänt :) I lördags chillade jag och sov hos Makkan, det var mys :) Igår fick jag veta att vi skulle skrota vår gamla dator så jag har påbörjat ett litet projekt, ska nämligen lägga över alla bilder å all gammal musik som jag har lyssnat på genom åren. Känns ändå kul, får lyssna på alla gamla dängor igen som man helt glömt bort.

Sen kan kanske det roligaste någonsin ha hänt! Jag har hittat min student klänning och min balklänning :D Supernöjd! Jag har hämligen nu efter många om och men bestämt mig för att gå på balen.

Studenten!



Balen!


Den här fast i blått med vitt band :D 




Pusshejs!





                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0