Freedom

Ahhh så himla skönt! Nu är typ allt fixat inför balen, bokat sminkning, håruppsättning plus att jag ska fixa mina naglar, har aldrig gjort det förut så det ska bli spännande att se hur det blir.

Eftersom klänningen jag hittat är från internet så äre ju lite si å så med hur den passar och nu har jag hittat en annan klänning här i stan som sitter bra och så, vilket har lett till att jag har sjukaste beslutsångesten! Så idag ska jag ta med mig mina två små hjärtan till stan och visa dom klänningen så får dom säga vad dom tycker.
Btw så är den röd. Jag vet inte om jag vill ha en röd...hmm..röd eller blå?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker iaf att den röda var väldigt fin och satt fint på dig :)

2009-04-23 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0