Rosenfeber

Jag har något tragiskt att berätta, jag kan inte gå :O

Det hela började med ett helt vanlgit myggbett som jag fick på midsommar. Okej tänte jag, det kliar lite men so what det brukar ju myggbett göra. Men i fredags blev det helt crazy, bettet var hur rött som helst och efter en hel dag på gräsklipparen (i minst +40) så gjorde jätte ont när jag gick och hela fotleden var helt uppsvälld. Jag bestämde mig då att fara till akuten eftersom jag knappt kunde gå, där fick jag veta att jag fått Rosenfeber, det är tydligen någon inflammation där massa bakterier har spridit sig :S Jag fick pencillin och order om att gå på kryckor, askul, så nu ligger jag hemma i sängen och har hur ont som helst. Idag kan jag varken stödja eller röra på foten, den är helt stel :S Sen ser den ut som en tjock korv. Jag håller ba tummarna för att det ska bli bättre tills på torsdag då jag ska fara till huvudstaden vår. Får även se hur det går att jobba på måndag, kan ju alltid ta med kryckorna på klipparen ;)

Jaja nu ska jag försöka sova

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0