R.I.P King of pop!

Som alla vet vid det här laget så har Michael Jackson dött! Jag blev jätte chockad när jag fick höra det, han är ju hur känd som helst! Man tror inte det är verkligt att kändisar faktiskt också kan dö. Helt sjukt.
När jag lyssnade på radion i fredags så pratades det väldigt mycket om honom, folk fick ringa in och berätta vad han hade betytt för dem osv. Det var många som berättade att de kom ihåg hur mycket de älskade hans första singel, att han hade varit deras första kärlek osv. det kändes ganska konstigt att höra eftersom jag inte har upplevt det, jag har ju lixom växt upp med Michael Jackson, han har alltid varit en del av min musik. På nåt sätt känns det overkligt att han är borta. Han blev ju bara 50,  min pappa är fan 50! Åh tänk på hans barn, stackars dom :(

Hihi han var ju sjukt söt när han var liten, synd bara att han var tvungen att förstöra sig själv. Fast att han blev vit kunde han inte hjälpa. För er som inte visste så hade han en sjukdom som heter Vitiligo, det är en autoimmun sjukdom som gör att man får bortfall av pigmentering i huden. Enligt Michaels pappa så har han ärvt sjukdomen från hans farfar. För övrigt så blev Michael misshandlad av sin pappa både fysiskt och psykiskt när han var liten.



Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0