Lovely

Hahaha har märkt att när jag väl skriver ett inlägg så blir det ofta flera direkt efter varandra, här är ett sådant!

I helgen spelade min snygga fotbollsspelare match mot Nya Zeeland och han gjorde hatrick! INTE DÅLIGT! Sen är det ju ett stooort plus att han faktiskt möjligtvis skulle kunna vara min soulmate, vi fyller nämligen år på samma dag, den 20 mars, förutom att han är född 1984 ;)

Hmm....funderar på att dra över till Spanien och hitta honom så upptäcker även han att jag är hans soultmate....haha stalker varning....;)


Ojoj här är hans hatrick! Dålig kvalla men vafan! Dom var sjukt snygga och han är sjukt snygg! Även fast Marcus tycker att han har babyface.

Haha för dom som inte visste så vann Spaninen med 5-0 :)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bääääjbääää fääjZZzZzZZzheHEHEHEhEHE

2009-06-17 @ 21:25:32
Postat av: Anonym

bääääjbääää fääjZZzZzZZzheHEHEHEhEHE :]

2009-06-17 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0