Dålig start på veckan

DöH! Det  har verkligen inte varit min dag idag. Eftersom jag var hemma igår så blev det jättejätte jobbigt att kliva upp fem i morse, sen var det massa tjat och gnat från mamma hela morgonen vilket inte gjorde situationen bättre. Hoppades att det skulle bli lite roligare att komma till jobbet, men inte fan blev he det. Dom roligaste på jobbet var inte så roliga i morse, den ena var typ döendes trött och den andra var inte ens där, han hade uppkörning ist, svikare(?). Känn dig träffad Mattias (dock så klarade han uppkörningen, grattis till han).  Dom andra på jobbet är så klart guld dom också men det är lixom inte the same.
Jaja efter lunch tänkte jag att jag skulle klippa som aldrig förr, men helt plötsligt mitt i allt så gick fälgsatan på backdäcket sönder, hela hjulet lossnade från grejen den sitt fast på. ASBRA! Tur var bara att det inte var mitt fel, alltså jag körde inte över nån hög kant eller nåt (som jag råkade göra förra sommaren så styrstaget(?) gick av) utan det berodde på att den var så gammal :) Haha lycko mig. Fick sitta på kontoret och vänta i en timme innan jag fick gå hem. Kul.

Pluppnupp hade halkbanan idag, tror det gick bra. Vi har iaf samma åsikt om skiten, nämligen att det var ASKUL! :D 

Ikväll blir det att packa inför Stockholm. Har inte tid imorrn min kusin fyller 18 sen ska jag på party på Nydala, kan bli kul.



Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0