Ashton

Dålig update igen, men det blir så när man har mycket att göra ;)

Hmm..sist jag skrev skulle jag ju på Grönan. Det var sjukt kul, jag ääälskar verkligen karuseller, man blir som ett litet barn igen :D och självklart åkte jag den där nya karusellen INSANE, men det ska jag säga er, den såg mycket mycket läskigare ut från marken än vad den var. Jag var så jävla nervös hela tiden i kön men sen var det ju över på 28 sekunder, och den var inte allt hemsk! Tråkigt tråkigt. Det var iaf tur att vi hann åka den innan det började ösregna :)

Hmm....i onsdags gjorde jag väl inte så mycket, vad på stan med Ida och Anki hela dagen sen på kvällen färgade vi Idas hår :)

Hahahha igår däremot var en rolig kväll! Jag och Linn visste inte riktigt vad vi skulle göra, fest eller bio? Eftersom Linn skulle jobba sju idag så blev det bio (till en början) vi såg L.A Gigolo, med Ashton Kutcher, han var så sjuuukt jävla snygg i filmen! Jaja, filmen var typ slut 22.55 och vi ville inte alls fara hem och sova så då drog vi till Göta Källare, gratis inträde på torsdagar ;) Hahah där inne träffade vi några trevliga killar och tjejer....två av killarna erbjöd mig en rundtur i Stockholm idag...hahah så jag tror att det blir av efter middagen nån gång :) Hahah det kan bli kul!




Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0