Salsa here I come!

Idag är jag sjukt sliten och har sjukt mycket att göra! Jag kommer aldrig hinna med allt. For hem cp tidigt från Marcus för att pappa skulle ha bilen sen när jag kom hem visade det sig att han var i stugan och rökte fisk, då blev man lagomt arg! Sen var det tänkt att jag skulle hinna träna, städa rummet, rensa i garderoben, lägga ansiktsmask, duscha och fixa till mig innan middagen, men såklart så somnar jag direkt jag kommer hem och sover till typ 3! så nu kommer jag inte ens hinna hälften av allt jag borde ha hunnit...typiskt mig. Efter maten bär det av till Annabanan där jag ska va till ungefär klockan nio för jag jobbar på nå salsa skit halv tio i Studion. Kan bli en intressant kväll...kom å dansa med oss! ;)


Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0