Long time no seen

Shit vad länge sen det var jag skrev! Anledningen till det är att jag inte har haft någon dator, men nu är den tillbaka.

Det har väl egentligen inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist, har börjat på konvux och det går asbra, fått nya kompisar osv :) Sen har jag fått ett till jobb, har börjat städa åt TM-RENT :) Har bara jobbat en gång så vi får se hur det blir efter ett tag, om jag ska fortsätta eller inte :)

Jag ska ju egentligen jobba nu men jag har varit sjuk sen i söndags :/ Fett less! Hoppas bara att jag blir frisk till imorrn då det blir utgång med Elin mfl..! ÅÅWH imorrn kommer Ellen till skolan :D Vi ska busa..precis som förr! Så Östra, se upp! :D Det ska bli kul, Östra har ju så klart saknat våra små bus denna termin ;)

Doh,nu ska jag gå till sängen och dö ett tag...

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du suger på att uppdatera när du har datorn också :O haha

2009-09-20 @ 17:34:14
Postat av: elleen

bajsunge! uppdaterarå!!!

2009-10-12 @ 19:02:12
Postat av: Elin

Och nu när jag väl hittat din blogg så har du slutat att uppdatera den ;P

2009-12-27 @ 00:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0