Skön helg!

Det har faktiskt varit en rätt soft helg

Började helgen med att dra på bio och såg The reader med Emma, hade inte så höga förväntningar på filmen men den var faktiskt rätt bra, klart värd att se! :)  Lördagen....hmm....vad gjorde jag? Just ja, jag såg The boy in the striped pyjamas sjukt bra! Jag var också å kollade på första seriematchen :) Tyvärr så förlorade vi med 2-1 mot Sandåkern, men dom hade tydligen med en spelare som inte var klar för att spela så jag tycker vi ska lämna in en protest men vi ser väl hur det blir med det. Pappa verkade inte så haj på den delen, tyvärr.

Åwh, igår jobbade jag på balettakademins dansuppvisningar, satt biljett så jag fick se alla danser, hur kul som helst! Jag ångrar verkligen att jag slutade dansa, har tänkt börja igen flera gånger men det har inte blivit av :/ tror jag ska fråga Ida om vi ska börja till hösten, hoppas hon säger ja :)

Ahhh skönt väder som fan idag! Ingen skola, asskönt!


Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är nog smartare att försöka övertala ida än mig iaf ;)

2009-05-12 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0