Ojoj

Hej bloggen!
Det var ett tag sen jag skrev men jag har haft så himla mycket att göra den senaste veckan. Har tagit studenten, jobbat hela helgen, fixat olika grejer till pappas 50 års dag som är på fredag sen nu på dagarna så klipper jag gräs. Inte mycket tid över!

Jag har som sagt tagit studenten, det kan helt seriöst ha varit en av de roligaste dagarna i hela mitt liv! Började morgonen med champange frukost hos Hanis sen vid kvart över nio gick klassen med bergsprängaren i högsta hugg till skolan för att fotas halv tio, jag lovar vi levde om mest av alla! ;) NAIJS! Vid halv  elva typ träffades klassen i klassrummet och signade mössor, sen bar det av till Aulan för att lyssna på musik osv, tanken var att vi skulle springa ut vid 12 men pga ett brandalarm som gick mitt i allt så kom vid ut vid halv ett, stackars alla päron som stått och väntat sen kvart i tolv ;) Men inte gjorde de oss något, vi var lika höga i hatten för det :D Efter en stund med släkten var det dags för vagnen, hur kul som helst! Vid 2 for jag och Emma hem till mig för att ta emot släkt och vänner. Vid sju träffdes klassen hos Petter för grillning och förfest, hade hur kul som helst! Lätt över förväntan! Vid halv elva tog jag, Ellen och Mimmi taxi till skivan. Hade hur kul som helst trots att jag tappade bort en viss person, sedan visade det sig att denne hamnat i fyllecell! Inga namn nämnda, blir bäst så ;)

Känner att det där ovanför blev väldigt grötigt, men men lev med det ;)

Åwh jag kommer sakna klassen! Tråkigt att man typ aldrig mer kommer träffa vissa, men men.

Hade även tänkt lägga upp bilder från studenten och skivan men min dator har ännu en gång pajjat, känner att jag börjar bli riktigt arg! Så bilder kommer sen, får även se hur mycket jag kommer skriva, har inte tillgång till någon dator så ofta, alla här hemma är upptagna.

Jaja nu äre middag som gäller sen ska vi fortsätta med pappas present sen sova.

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0