Lovar lovar

Gaah, jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder från balen men har inte fått alla bilder än så det kommer :)

Idag hade vi brännbollsturnering på skolan, vi (min klass) är vinnare två år i rad och hade såklart tänkt bli de första någonsin(?) att vinna alla tre år man går på Östra, men icket sa nicke, vi spelade som en säck potatis första matchen och förlorade med 3 poäng mot natur ettorna! :O FETT PINSAMT! Natur treorna hade väldigt kul åt vår förlust,bara för att vi slog ut dom förra året ^^

Gah snart är det studenten! Imorrn blir det att pynta vagnen hos Petter, ska bli kul :) Idag ska jag försöka hitta en klänning man kan ha på skivan, fan va svårt! Vet inte ens vad jag vill ha för klänning, bara den inte är svart känns det som! Sen hatar jag dom där himla mössorna, man ser ju  fan ut som ett mähä i dom :)

Här kommer min mössa :)





Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0