Home

Idag blev det att vara hemma från jobbet eftersom jag fortfarande inte kan gå på foten helt, skulle vara lite svårt att ta sig upp och ner för klipparen. Men det har faktiskt blivit mycket mycket bättre, svullnaden gick ner nästan helt under natten och jag kan nästan gå normalt :)

Vaknade sinnes tidigt idag, halv åtta :O Inte okej! Har legat här i min säng sedan dess och kollat på MTV, men nu är jag less! Tur att Emma är på väg hit :D Vi ska sola, vet dock inte om det är så bra att sola det inflammerade men får väl ha en tröja över eller nåt. Kan ju alltid öppna förrådet och ligga med foten innanför dörren ;) Men iofs så sa inte doktorn på akuten något om att jag inte får sola, så då äre väl ba att köra på?

Hoppas iaf att jag kan börja jobba imorrn, pengarpengar.

Eftersom jag vaknade så tidigt så satte jag på datorn och kollade runt lite på blocket, tittade på annonser om lediga jobb, där hittade jag ett jobb som städare hemma hos folk. Jag slog till direkt! Det stod att det var ett stort plus om man hade tidigare erfarenhet av städning och det har jag då jag städat på mammas jobb i tre år. Hoppas jag får det :D Vet att det kanske inte är det mest glamourösa jobbet, men va fan! Ska jag ha råd att flytta hemifrån nån gång så måste jag ju ha cash.

Hmm..funderade för ett tag sen på att gå upp och göra mat...men neej...jag ligger nog kvar här ett tag till :D Iaf tills Emma kommer..

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja tur att jag kom och räddade din dag ;)

2009-06-29 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0