MIX MEGAPOL

Ojojoj! Någon som lyssnade på MIX MEGAPOL idag när Pär Lernström var där? Om inte så missade ni något sensationellt! I alla fall så ställde han en fråga till lyssnarna angående alla tv-program som börjar ikväll (alla går typ samtidigt) där han undrade vilket av programmen man skulle välja att titta på.

Alternativen var:
  • Allsång på skansen
  • Morden i midsommer
  • U21 matchen
Och jag som hade väldigt tråkigt där jag satt på min klippare bestämde mig för att skicka in ett litet sms bara för skoj skull.

Så här löd det:
U21 så klart! Klart man ser matchen, morden i midsommer kan man spela in eller se i repris, det är inte samma feeling att se matchen i efterhand.

Sen tro det eller ej så läste han upp mitt sms, I RADION! Är inte det liiiite coolt så säg! Jag trodde aldrig jag skulle komma med, haha det första jag gjorde var att ringa mamma och fråga om hon hört det, men hon var så inne i sitt jobb så hon tänkte inte på det :( Men jag gjorde en stor tabbe, jag glömde skriva att det var från mig, dumma jag!

Haha hur som haver så gjorde detta min dag ^^

Emma, jag ska försöka uppdatera oftare, men jag har aldrig tid nu för tiden. Har ju för tusan inte ens fått upp student bilderna, inte okej!


So, i detta inlägg lägger jag lite kärlek till Pär Lernström ;)


Här kommer en bild på pöjken, lite ovant att se han i skägg. För domm som inte visste så är han även programledare för Ballar av stål. SJukt kul program.

Ikväll är det  ju som sagt Sverige-Serbien taggaa!

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan, du är ju nästan kändis ;)

2009-06-23 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0