Balen

Doh, har inte skrivti så mycket på denna vecka, har varit alldeles för upptagen med att fixa till balen och nu är den över :/

Iaf, balen var igår, hur kul som helst! Dagen började med att jag fixade håret på Clip Shop 10.00 sen drog ja vidare till Annikas place för att bli sminkad, helt sjukt va ovant det var att se sig själv i så mycket smink, men fint blev det :) Hon är en duktig flicka! Där vid fyra for jag och Marcus till Bekå på förfest, det var trevligt, träffade folk jag inte träffat på länge! Kvart i sex hämtade bilen oss vid minigolfen på Hedlunda, finfin bil. Mamma var förståss där och fotade ^^
Efter en evighet i bilkö så var det dags för röda mattan, var inte lika hemskt som jag hade trott och jag ramlade inte! I score! Där inne träffade man massa trevliga människor och maten dög :) Musik var också helt okej utom rappen som var  där i mitten, vad hände med den? Noll balstämning iaf! Det var bara pinsamt.

ÅWH! Alla var så himla fina igår!

Kom hem vid typ halv tre efter en sjukt trevlig kväll och väldigt ont i fötterna, men det är sånt man får leva med!

Lätt en minnesvärd kväll, synd bara att alla i klassen inte gick, det var ju typ den näst sista grejen vi gjorde tillsammans innan alla börjar sina egna liv. Det suger! Studenten nästa, taggar halvt taggar halvt inte.

Hade inte med mig någon kamera så ska fixa bilder från de som hade kamera. Lägger up sen. Men kan ju alltid sno bilden från VK




Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0