1 juni

Helgen har varit hur ön som helst! Yran var riktigt mys, sen när det är hur varmt som helst så är det bara ett stort plus! Nordic Rock var också den väldigt trevlig, träffade mycket folk som jag inte träffat på as länge vilket var naijs!

Mjaa, nu när jag inte har haft datorn på typ en vecka och inte kunnat skriva så har jag inte kommit in i skrivandet igen, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det kommer väl!

Bilder från helgen kommer sen, blev inte så många men det är iaf bättre än inget :)

Åwh vi vann med 2-0 mot Hörnsjö i lördags, det är kul att jag säger vi då jag inte ens spelar längre ;)

Ut i solen och stek mina vänner!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0