Mysfarbror

Dålig update!

I söndags kom jag hem från huvudstaden, det var verkligen sjukt kul, träffade väldigt trevliga människor ;) :D Fick ju även träffa min lilla Linn som har flyttat dit ner. Hon gjorde verkligen kvällen underbart rolig, alla som var med vet vad jag snackar om. HAHAHA kan bara inte sluta skratta när jag tänker på taxifärden hem! Linn, inte i sitt nyktraste jag, satt och tog massa posar bilder på henne och chaffisen, hahah Emma skratta så hon grät! Hon sjöng även en väldigt fin låt för Ben "Jolie" Taxichaffis.

Linns låt:
Vi är norrlandsbrudar som har kommit loss loss loss
Vi är norrlandsbrudar som har kommit loss loss loss
Vi är jobbiga, besvärliga men i sängen är vi härliga
Vi är norrlandsbrudar som har kommit loss loss loss



Helgens citat:

"Ju mer rumpa desto mer pumpa!" / Linn 19 år

Lovar bilder kommer.

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0