Vart har kondisen gömt sig? :)

God morgon alla!

Klockan är nu 10.07 och jag har redan varit ute och sprungit, hurtigt av mig eller hur ;) Eftersom jag har planerat att springa varje morgon nu så måste jag nästan kliva upp så här tidigt annars blir det alldeles för varmt. Redan nu står termometern på +23 :O 

Hade först ba tänkt ta ett lungt pass eftersom jag inte sprungit på hela sommaren och inte riktigt hittar i dessa trakter, men så blev det dock inte! Efter en stunds jogging kom jag till en jättelång och brant trappa med en lång och brant uppförsbacke efter och bestämde mig för att köra backträning istället. Det var fan i mig lättare sagt än gjort, förut hade jag inte alls några problem med att springa i backar, men efter att jag lagt av med fotbollen har jag tappat kondisen helt. Det märktes, kraftigt! Men efter kanske en halvtimmes hård träning blev jag less och joggade hem.

Wiie idag är det Linns första dag på Coop, hoppas allt går super! Ikväll blir det så klart utgång! :D Tror att vi skulle på Grönan först, hahaha Lena och Orup ska uppträda ;)

Jaja nu är det alldeles för varmt för att sitta här, ska ta en dusch och sen får jag se, kanske drar ner på stan, ska höra vad Jullan ska göra.

Juste, det kanske kommer upp bilder från gårdagens kväll sen....den som lever får se

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0