Green green greeen

Det förra inlägget blev så långt så jag tänkte berätta vad som händer idag i detta inlägg, för att inte helt döda er med läsning :) 

Idag jobbar Linnie, igen ;) så jag, Ida och Anki ska dra ner en sväng på Gröna Lund, måste ju passa på då Linn jobbar för hon vill inte dit, hon har redan varit där i år. Det är faktiskt ganska dyrt...så det svider lite i min plånka att behöva fara, men vafan man är ju inte i Stockholm jämt. Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska hitta på. Time will tell.

Vi fick besök i natt, två glada och trötta Berlin-resenärer tittade in, nämligen Elise och Natalie :D Dom fick sova på soffan för Jullan drog till sin syster igår.

Jajaja :)

Åwh det är så bra att Ida och Angelica är här nu, då har jag något att göra på dagarna då Linn jobbar och Jullan inte är här :)

Justja!
Jag har ju inte berättat om i söndags! Kan börja med att säga att Linn har tre jobb. Ett av dessa jobb är att städa hos en kille, och det är inte vilken kille som helst. Han är nämligen VD för olika stora företag så han är gaaaaaanska rik. Han och Linn hade iaf bestämt träff för att snacka om när hon skulle börja osv osv..men vi ville inte att hon skulle träffa honom själv (ja förutfattade meningar) så därför följde jag med och satt på en bänk i närheten, om det nu skulle hända något. Men det gjorde det inte :) Allt gick hur bra som helst och han var tydligen väldigt trevlig, tur det :) Så det var där hon jobbade igår från 09.00-16.00 :)

För er som undrar så är hennes tredje jobb att passa något litet barn någon stans, men hon har inte varit där än så jag undrar om det blev av. Kanske lika bra om det inte blev det, hon kommer ju jobba ihjäl sig annars. Men vad gör man inte för pengar?

Jaja nu ska jag nog käka frukost och kanske duscha, får se, sen hade jag tänkt dra till Ida och Anki så Elie och Natalie får sova i lugn och ro :)


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0