SKÅL

Det blev utgång igår igen ;) Haha av någon konstig anledning hamnar vi ALLTID på Göta Källare...hmm....hahha det bästa var ändå att vakten kände igen Linn! När hon skulle visa leg sa han ba; det är ba att du hoppar in :) Men han kände inte igen mig, trots att jag har varit med henne där varje gång :P hahhaha. 

Där inne träffade jag en fett weird snubbe...när vi dansat ett tag upptäckte han att jag hade fräknar :

-Åhh du har ju fräknar...
-Hahah eehh jaa?
-Hehehehe....
-Vadå vad äre med det?
-Nä jag borde inte berätta det här..
-Men va gerej säg nu.
-Jag tänder på fräknar
-Ehhhh
-Du ska vara glad att jag inte är full än för då vet jag inte vad jag hade gjort.......
-...........
-Du får se upp när jag har fått lite mer i mig
-Hahaha okej det är nog inga problem
-Mmhh

Jag fick fan panik! Gick iväg fort som fan!

Ikväll blir det The Voice...om Linn orkar kliva upp ur sängen :) För mycket jobb och för mycket supa leder till att man blir vääldigt trött :)

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0