På vift i fredagsnatten

Ash ddåh...igår blev det ju som sagt utgång, började att förfesta med 3,5or i Linns lägenhet sen bar det iväg till Söder och Göta Källare där vi mötte upp Danel, Christoffer, Kristoffer och David...haha killarna jag träffade sist jag var här..sjukt kul!

Dock blev det inte riktigt som planerat, Linkan och Jullan kom inte in för Linkan var tydligen "för full" vilket hon verkligen inte var, blev nå missförstånd med vakten :S Linkan och Jullan drog hem så jag fick va på krogen själv med pojkarna, det var en upplevels i sig.

Hahah kvällen slutade med att jag och Daniel sov över hos Christoffer i Huddinge, kom hem två idag.

----------

Ikväll tänkte vi ba ta en chill kväll så vi satte oss i en park vid Hornstull, mycket folk och mycket mys. Men det blev så jävla kallt så nu är vi hemma...haha naijs sätt att spendera en lördagskväll i Stockholm. Jag sitter dock och väntar på ett samtal från Daniel, kanske ska hänga med dom ikväll...men men vi ser väl om jag vågar åka t-b själv. Linkan och Jullan sover nämligen.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0