Boktryckarvägen

Efter en lång natt på bussen och en tidig morgon på T-centralen så har jag äntligen kommit fram. Dagen har jag ägnat själv i Linns lägenhet.

Linn var på arbetsintervju på Coop och Jullan var tydligen på stan :) Hahah jag hade så sjukt tråkigt, fanns inget på tv och i lägenheten är det så sjuuukt vamt! Men fick iaf till det med lite hemma-träning vilket verkligen behövs efter en hel sommar med slapp!

Ringde Linn just och det hade tydligen gått asbra på intervjun :) Så nu väntar jag bara på att hon ska komma hem så ska vi försöka hitta nåt litet jobb till mig med nu när jag är här, så jag inte blir helt rastlös på dagarna :)

Jaja vi hörs sen

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0