Helgen kan börja

Igår fredag började dagen med att jag vaknade sjukt tidigt vilket inte alls är likt mig! Jag fick typ ångest, jag menar, vad gör folk klockan åtta på morgonen egentligen??! Hmmm. Vid klockan ett, då jag egentligen borde ha vaknat, bar det av till Intersport med mor och far. På mode avdelningen hittade jag en grymt söt klänning som man skulle kunna ha på studenten men jag har redan hittat en klänning..hmm..vi får se hur jag gör. Sen efter Intersport drog jag på IKSU och tränade lite, måste ju bli fin inför beach 09 ;). Vid ungerfär klockan tre bar det iväg till farfar där jag va till kanske klockan 5 sen hem och äta och iväg till Makkan. Myskväll med Slumdog millionare

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0